VODAFONE BUSINESS, BULUT ALANINDA YÜZDE 111’LİK BÜYÜMEYLE EKOSİSTEME YÖN VERİYOR
Yeni nesil veri merkezi yatırımları, uçtan uca çözümler ve sektör özelinde kurgulanan modellerle dijitalleşmesini hızlandıran Vodafone Business, müşteri deneyimi merkezine alan yaklaşımıyla bulut bilişim alanında yıllık yüzde 111, son üç yılda ise yüzde 443’lük konsolide büyümeyle dikkat çekiyor.
İşletmelerin dijital çağda daha verimli, daha sürdürülebilir çalışması için ivmelenen dijital dönüşümlere liderlik eden Vodafone Business, dijitalleşmeyi mümkün kılan en önemli altyapı olan bulut bilişim alanında yaptığı yatırımlarla merkezi lojistik taşımalar. Bu paralelde son dönemde bulut servisleri ve çözümlerine yaptığı yatırımlarla bu alanda fark yaratan şirket, yerli ve global düzeyde sunulan güvenli, esnek ve ölçeklenebilir altyapılarla birlikte verimli bir şekilde büyümelerine destek sağlıyor.
Yeni veri merkezleri yatırımları, yerli ve güvenli bulut çözümleriyle büyümelerine hız kazandıran Vodafone Business, KOBİ’ler için özel hazırlanmış daha ekonomik bulut olarak, finans sektörü gibi özel regülasyona tabi uygun topluluk modelleri öğrenirken, işletmelere özel kurgulanan bu esnek yapıyla, dijital dönüşüm yolculuğunu kolaylaştırıyor. genel ve özel bulut çözümleri, yedekleme ve kurtarma hizmetleri, hibrit altyapılar ve yönetimli servisleriyle hem operasyonlarını güçlendirir hem de esnek bir şekilde hazırlayan Vodafone Business, bulutta sadece teknoloji odaklı değil 250’nin üzerinde uzman teknik kadrosuyla 7 gün 24 saat teknik birimlerle uçtan uca yönetilen servisleri sunmaktadır.
Son üç yılda bulut bilişim ve siber güvenlikte yüzde 443’lük büyüme
Son bir yılda bulut teknolojileri özelinde yüzde 111’lik bir büyüme yakaladıklarını ve bulut ve yedekleme çözümlerimizi sadece bir teknoloji hizmeti olarak değil, iş sürekliliğini ve veri maliyetlerini garanti etmek için alan oluşturmak bir iş arkadaşı yaklaşımıyla sunduklarını aktaran Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu , bulut bilişim vizyonlarını şu sözlerle özetledi:
“Bulut bilişim verisinin yönetilebildiği bir katman olarak geniş kapsamlı çağını mümkün kılan işleyecek, oluşturacak bir katman olarak görüntülenebilir. Bu bağlamda kurumlara uçtan uca dijitalleşme çözümleri sunarken, Türkiye’nin dijital finansmanını güçlendireceklerle yatırım hareket ediyoruz. Biz de bu verile hareket ederken hem altyapımıza hem de kesintisiz ve güvenli, en iyi hizmeti verenlerimize yatırım yapıyoruz. Kurumun refahını arttıran, veriyi genişleten ve daha fazlasını sunan hizmetleri sunuyoruz. Ana noktamız, en iyi hizmeti sunmak, Hızlı bir şekilde onlara anında ulaşabilecekleri bir çevrimiçi dijital platform ile sürekli bir deneyim sunmak. imza atan bir teknoloji şirket olarak Türkiye’nin dijital ülkelerini güçlendirecek yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediliyor.”
Yeni nesil platformlarla en iyi müşteri deneyimi
Bulut bilişim hizmetleri bir teknoloji sağlayıcısı gibi değil, bir iş ortağı yaklaşımıyla sunduklarına özellikle dikkat eden Özlem Kestioğlu , en iyi müşteri deneyimini çevrimiçi dijital dağıtımleri olan ve self-servis hizmet yönetimi olanağını bünyesinde barındıran Red Konsol’la yerleşik olarak sağladıklarını ifade etti. Bunun yanında TechBot gibi pazarlama tekniklerine hızlı ve otomatik çözümler sunarak destek süreçlerini sadeleştiren yapay kablosuz kablolu platformlarla da en iyi talep hizmetlerini sunduklarını söyleyen Kestioğlu, RobinHood AI ile yazılım tabanlı çözümler üzerinde öğrenme ve analiz yeteneğiyle çalıştığını ve müşteri ağlarını insan müdahalesine gerek proaktif şekilde yönettiklerini söyledi.
“Bununla birlikte kurumsal 365, Microsoft Azure, Google Workspace, Trend Micro ile 2025 yılı içerisinde bu platform üzerinden kurumsalin dijital satın alma elde etmeyi sağlayan” diyen Kestioğlu, kurumlarına tek ve tek anlayışla çözümlerken, yerli ve global işleriyle bu yapıyı destekledikleriyle de yaptı.
Siber güvenlik ve yönetim hizmetleri ile uçtan uca koruma
Vodafone Business olarak 15 milyon yatırımla Ankara’da faaliyete başladıkları ve ayrıca İstanbul’da yer alan Siber Güvenlik Operasyon Merkezleri (SoC) ile 7/24 sürekli koruma sağladıklarını söyleyen Kestioğlu, SoC 2.0 yaklaşımıyla otomasyonlu sistemler üzerinden siber tehditlere sadece korunmalarını sağladı , güvenlik önlemleri sunduklarını söyledi. Sunmuş elimizdeki servislerimiz ve çözümlerimizin temelinde hayatlarımızı genişletmek mümkündür .